Waarom doe ik het?
Na een persoonlijke (zeg maar "bijna dood") ervaring, de vele contacten met mensen die stervende zijn en een leefomgeving waar angst voor de dood heerst kon ik niet anders dan me in de materie verdiepen.
Wij zijn natuur en de natuur leeft door de dood. Het is een cyclisch proces. Een plant sterft af en is voeding voor een nieuwe plant. Het kan niet zonder elkaar.
Met mijn holistische kijk op het leven en de dood wil ik met alle LIEFDE en AANDACHT er zijn voor degenen (en de naasten) die het stervensproces doormaken.
Wat ik doe? Zie aan de linkerkant de linkjes naar Stervensbegeleiding, Uitvaart voorbereiden en Rouw en rouwvrouwen.